Friday

it's about u cinta (awak cukup sempurna di hati saya)

awak bukanlah yang pertama dalam hidup saya..
namun saya akan selalu pastikan yang awak akan jadi yang
terakhir dalam hidup saya sebab awak yang
paling istimewa pernah saya jumpa..
paling membahagiakan yang pernah saya temui..

maafkan saya sebab saya tak pandai berlakon,menyanyi
tak cantik,tak seksi,tak slim macam artis-artis kita 
tak kaya,tak manis,tak sempurna
saya nak awak tahu,saya hanya NURUL AFIRA

saya nak awak tahu saya tiada kata yang boleh menunjukkan
kata cinta saya pada awak sebab
saya bukan la doktor cinta
mahupun kompesor lagu-lagu cinta
walaupun kadang-kadang awak cakap
"tak de ayat lain kew?asyik-asyik sama jew"
saya hanya tersenyum sendiri sebab
bagi saya cinta pada awak
tak perlu dinyatakan..

saya tiada tangan yang kurus macam gadis lain untuk dipegang
namun saya ada tangan yang kuat untuk membantu awak
saya tak punya bibir dan senyuman yang manis untuk awak
bila awak resah dan bila awak perlukan nasihat daripada saya..

walaupun saya tak sempurna namun ada satu benda yang
pasti sangat sempurna hanya untuk awak..saya nak awak tahu

saya punya hati yang cukup ikhlas untuk MENYUKAI awak..
hati yang cukup besar untuk MENYAYANGI awak..
dan hati yang cukup kuat untuk MENCINTAI awak..

No comments:

Post a Comment