Wednesday

kenapa saya perlu awak?

bila ada orang tertanya-tanya,ape sebenarnya yang buat saya pilih awak bukan orang lain,kenapa saya takkan boleh tinggal awak untuk pergi pada orang lain,apa yang buatkan awak sangat bernilai di mata saya apa yang saya tahu,
1.bila saya gembira,saya akan membebel-bebel pada awak,dan saya akan bersungguh2 bercerita tentang apa yang buat saya gembira tu  pada awak,dan awak akan tumpang menyampuk sekali walau awak bukan paham sangat cerita saya tu...

2.bila saya perlukan awak,biarpun awak penat kerja atau awak tengah makan tapi awak akan layan saya bersungguh2,seolah2 awak tgh takde keje..biarpun awak busy sgt waktu tu..


3.bila saya rase nak marah2,saya bagitahu awak dan awak akan buat lawak,smpai saya tergelak2 dan terus lupa tentang kemarahan saya tu..

4.bila saya merajuk dan hilang mood awak akan temani saya and mesej saya..

5.bila saya takde duit,awak tak bagi duit tu untuk ringankan beban saya sebab awak pun takde duit,tapi awak akan paksa saya berjimat..dan awak akan pastikan saya hanya beli apa yg saya perlu,bukan apa yang sy nak...

6.awak tegur saya dengan lembut dan buat saya tak terasa hati dengan teguran awak..bukan macam orang lain tegur..selama ni tak pernah awak tinggikan suara awak pada saya..
 

walaupun awak ada kelemahan,tapi sy tahu awak pun manusia biasa sebab tu saya boleh terima kekurangan awak..sama macam awk terima kekurangan saya..saya tak perlukan lelaki hensem yang amat dalam hidup saya..saya cuma perlu awak..hanya awk..sayang saya..

No comments:

Post a Comment