Friday

aku dah penat...!!!

Bukan nak mengungkit tapi hanya luahan. luahan yang takde sape pun akan dengar. yang takde sape pun akan ambil peduli. kalau aku boleh belah diri aku ni dan bagi pada semua orang dan itu boleh buat semua orang happy dah lama aku buat.
  • aku dah penat asyik nak jaga perasaan and hati orang lain .
  • aku dah penat asyik menjadi budak yang boleh disuruh2 buat apa saja.
  • aku dah penat untuk mengalah dalam setiap perbalahan.
  • aku dah penat tersenyum dan ketawa di luaran.
  • aku dah penat sembunyikan air mata dalam hati aku.
  • aku dah penat nak layan kerenah setiap seorang yang hanya tahu mementingkan diri saja.
  • aku dah penat asyik minta maaf untuk kesalahan yang tak aku buat.
  • i'm damn tired. really really tired and exhausted.

sorry pada mereka yang telah aku kasari secara tak sengaja. sorry pada mereka yang telah aku tunjukkan sikap mementingkan diri aku. sorry sorry sorry. itu semua aku buat demi diri aku. mungkin sudah tiba masa untuk aku fikirkan tentang diri aku sendiri.

No comments:

Post a Comment