Friday

For Future Husband

For Future Husband

Kalau kita ada baby,saya nak baby saya handsome macam awak,baik macam awak and murah dengan senyuman macam awak :D Kalau anak kita anak kembar lelaki perempuan, awak bagilah nama baby perempuan,saya bagi untuk yang lelaki.Second nama dorang kita gabungkan nama kita selagi ada maksud yang baik okay.

For Future Husband

Maaflah,sampai sekarang saya memang tak reti memasak.Orang cakap air tangan isteri lah yang buat si suami setia.But dont worry sayang, demi awak saya akan belajar okay,lagi lagi makanan kegemaran awak,kaw kaw saya masak nanti. Bila dah pro nanti, kita buka restoran sendiri ya tak gitu?

For Future Husband

Kalau saya marah,sejukkan hati saya.Kalau saya merajuk,pujuklah saya.Kalau saya menangis, kesatlah air mata saya.Sebab saya akan buat semua tu untuk awak sebab awak kan my everything saya :)

For Future Husband

Jika ada orang lain selain saya,please inform me.Jujur dengan saya.Surely saya akan menangis.Maybe saya akan marah pada awalnya,tapi Insyaallah,saya redha dengan semuanya.Its better than awak buat perkara bukan bukan dekat belakang saya,saya taknak suami saya berdosa :')

For Future Husband

Bimbinglah saya dengan anak anak ke arah Islam.Jadi imam saya,itu kan yang semua perempuan nak dari suami dia.Kalau ada masalah,ingat Tuhan ya sayang. Jangan down, nanti saya down sekali. Awak kan kekuatan saya? :)

For Future Husband

Thanks again.Thanks for choosing me as your wife,your love and your everything.Ingat, walau apa pun jadi, saya sayang awak.Lelaki yang saya paling sayang selain abah saya,that is my promise.If ditakdirkan saya pergi dulu before awak,please please please jaga diri baik baik, jaga anak kita, jaga rahsia kita,jaga hubungan awak dengan Tuhan.Kalau rindu, hulurkan doa dan surah Al-Fatihah, moga awak sentiasa tabah.

No comments:

Post a Comment