Thursday

miss a.k.a rindu

Aku selalu teringat kat dia..
Selalu sangat2...
Betul..aku rindu dia gila2...
Napa tah aku meroyan macam nie..
Dah macam orang tak betul dah kadang2...

Rindu sangat2 rasanya...
Kalaulah dia dekat..
Dah lama aku pergi kat dia...
Dah lama aku pg jmpa dia..

Bila aku tak ada wat apa ja..
Atau aku dok sorang...
Aku asyik fikirkan dia..
Nak mesej kew tak..?
Takut sangat2 dia busy...
Tapi kadang2 aku mesej jew..
Sebab dah tak tahan rasa rindu nie...

Kadang2 aku terfikir juga..
Dia akan bosan tak ngan aku..
Dia akan rasa serabut tak dengan aku?
Pagi nak hantar mesej..
Tengahari nak tanya dia makan or tak..
Malam nak mesej good nite...
Aku menggangu dia kan?

Tapi seriously..
Aku sayang dan rindu dia sangat2...
Kalau lah dia tau..
Betapa aku sayang dia...
Harap2 lah..
Dia sayang n ingat aku juga...

No comments:

Post a Comment