Thursday

JAUH ITU BUAT SAYA SEMAKIN SAYANG DEKAT AWAK

JAUH ITU BUAT SAYA SEMAKIN SAYANG DEKAT AWAK <3 !!!
Yup,jauh itu buat saya semakin sayangkan awak tau
saya rasa jauh itu buat kita makin tabah untuk terus bertahan ,
buat kita makin kuat untuk terus saling percaya,setia,dan paling penting MEMAHAMI !!!
Jauh jugak mengajar kita untuk mengenal erti Rindu sebenarnya ...
Walau kita jauh tapi saya selalu rasa kita dekat...
Awak,moga kita terus tabah ye lalui "PJJ" kita a.k.a 
Percintaan Jarak Jauh....
Saya harap awak akn tetap ada selalu dengan saya dan paling penting terus sayang saya tanpa henti...
Boleh kan..???
Saya tak nak jarak tuh jadi pengahalang kita..
tapi kalau boleh saya nak jarak la jadi 
kita makin rapat....
Yup,saya harap awak boleh jadi yang terakhir untuk saya
"I hope you be the last one for me"

*Semoga kita terus tabah,sabar,dan kuat hadapi PJJ ni
*Thanks awak buat hari hari yang saya lalui semakin ceria 
*Thanks sebab selalu ada untuk saya ,i am always love you

No comments:

Post a Comment