Monday

bila aku menangis :'(

aku akan menangis bila....

---} putus cinta

yang nie memang dah jadi kewajipan aku..bila putus cinta je menangis macam orang giler..huhu kawan kawan yang rapat dengan aku jew tahu keadaan aku macam mana bila aku putus cinta..

---} kena marah(kadang kadang jew)

pelik tapi benar bila kena marah aku akan menangis..lagi lagi kalau kena marah dengan orang yang aku sayang..myb bagi aku kalau orang yang aku sayang marah marah aku tu bermakna dia tak sayang aku...huhuhu orang cakap kalau kena marah tanda sayang kan tapi aku rasa @ fikir lain pulak..?

---} stress

bila stress aku akan menangis dan makan banyak banyak..bila dah malas nak fikir mula la menangis dan bila dah menangis dan kenyang aku akan rasa okey..hehe ^_^

---} tengok cerita sedih

bila aku tengok cerita yang macam ada kena mengena dengan aku mesti aku akan menangis..layan perasaan dan menghayati watak beb!

---} tengok orang orang yang aku sayang menangis

aku tak boleh tengok orang orang yang aku sayang menitiskan air mata nanti aku pun akan menangis sama..sehati sejiwa kot?huhuhu

---} teringat kisah kisah lama

yang nie memang selalu bila duduk sorang sorang mesti aku akan ingat kisah lama dan mula untuk menangis

No comments:

Post a Comment