Saturday

Awak entri khas untuk awak...

Awak..!
pernah tak kita berfikir tentang apa yang akan berlaku antara kita satu hari nanti?
kita hanya tahu terus bercinta dan bercinta,
tapi pernah tak awak fikir yang kita akan berpisah satu hari nanti?
awak pernah tak terfikir semua itu?
awak sedih tak nanti kalau hidup tanpa saya?
pernah tak awak tanya hidup saya tanpa awak?
begitu juga sebaliknya..
awak..
saya bukan yang terbaik untuk awak,
tapi saya cuba untuk jadi yang terbaik..
awak,
awak tahu tak yang saya selalu ingatkan awak..
saya selalu nak bersama awak..
tapi kita ada cita-cita yang ingin kita kejar..
awak ada cara awak dan saya ada cara saya..

awak..
awak adalah segalanya untuk saya..
kita bertemu tak dipinta..
kita berpisah bukan niat dihati..
dulu kita kenal tanpa kita sengajakan..
awak datang dlm diri saya,
dan saya terima awak dlm hidup saya..
saya bahagia bersama awak..
awak,
dulu kita tak kenal siapa kita..
kini saya tahu awak siapa dan awak tahu siapa saya..
mungkin sudah jodoh Tuhan pertemukan kita..
dan mungkin juga sudah Takdir tuhan akan pisahkan kita..
kerana kita masing-masing ada haluan kita..
tapi saya tetap akn setia bersama awak..
sebab bagi saya,
sejauh manapun kita berjauhan hati saya tetap dekat pada awak 
dan
akan terus menjadi milik awak..
biarkan masa menjadi penentu segalanya..
awak..
awak sayang saya tak?
saya harap awak akan sayang saya lebih dari yang saya tahu
sebab
saya sayang awak lebih dari apa yang awak tahu..
awak..
jika ditakdirkan kita berpisah..
ingatlah bahawa,
masih ada seorang insan yang sayang awak sampai bila-bila..
dan insan itu ialah saya.. 

"Jika sesuatu itu menjadi milik kita,Sesulit apapun jalan dan rintanganya,Pasti akan menjadi milik kita..
kerna memang untuk kita,tapi jika sesuatu itu bukan milik kita walaupun mudah jalanya,
walaupun bersusah payah kita ingin mendapatkanya,Tidak akan pernah menjadi milik kita
kerna memang bukan untuk kita"

No comments:

Post a Comment