Friday

Terima kasih Abang




"Abg nak syg jadi ibu kepada ank2 abg nanti..abg nak jaga syg sampai bila2.."

-HH-

(macam mana dengan ayat di atas?korang terharu x?huhu..itu baru sikit aku tulis taw n yang lain biar lah rahsia okey...jgn mrh..hehe)


****
Aku  terharu sgt bila HH cakap camni..rase cam nk nangis je..

Aku rase bersyukur sangat ke hadrat Illahi dgn kehadiran HH dalam hidup ku..semoga jodoh kita berdua kekal hingga ke syurga..

Tak taw nk ckp apa bila HH ckp camni..aku cuma boleh kata terima kasih.

Terima kasih kerana sudi memberi aku peluang untuk mencintai dirinya.

Terima kasih kerana sudi memberi aku peluang untuk menyanyangi dirinya.

Terima kasih kerana mempercayai aku.

Terima kasih kerana sudi menerima aku.

Terima kasih HH..kerana sudi menjadi teman hidup aku..

No comments:

Post a Comment