Monday

I'm sO soRRy B'coz i LovE u

  • maafkan saya
  • mungkin ini tak patut terjadi
  • maafkan saya awak......
  • saya tak patut untuk singgah di hati awak
  • semua ini tak patut kan wakk
  • saya tak layak untuk memiliki hati awak
  • salah saya kerana singgah di hati awak
  • maafkan saya kerana terlalu banyak susahkan hari-hari awak
  • saya tak sepatutnya hadir dalam hidup awak
  • setiap hari saya selalu sangat-sangat menyusahan awak
  • maafkan saya awak....
  • tak ada niat pun nak tetapkan kerinduan untuk awak
  • tak ada perasaan pun untuk mainkan hari-hari awak
  • maafkan saya kerana tak dapat kawal kehendak hati saya
  • awak..maafkan saya
  • saya pohon awak....saya nak awak maafkan saya
  • saya tak nak jadi penyibuk untuk hari-hari awak
  • maafkan saya sebab saya sebab letakkan awak dalam hati saya
  • maafkan saya awak
  • saya tahu itu silap saya
  • silap untuk saya yang selalu sangat dahagakan perhatian dari awak
  • silap saya sebab selalu tanya kan perihal tentang awak setiap hari
  • silap saya sebab terlalu ambil tahu apa yang berlaku pada hari-hari awak
  • silap saya kerana selalu berkongsi cerita dengan awak walhal awak amat meluat
  • silap saya kerana menjadi diri sendiri sehingga awak rimas
  • silap saya sebab sealu buat telinga awak bernanah setiap kali saya batuk
  • silap saya juga sebab terlalu kerap hubungi awak walhal awak terlalu benci untuk melayan
  • silap saya sebab buat awak terpakasa layan setiap karenah saya
  • silap saya kerana menjadi penyebab mata awak sakit setiap kali sms saya sampai dekat awak
  • silap saya kerana selalu mengingati awak
  • silap saya kerana jatuh hati dekat awak
  • silap saya kerana menyanyangi awak walaupun saya tahu awk terlalu bencikan saya
  • silap saya sebab ambil tahu setiap pergerakan awak...
  • awak...tolong maafkan saya
  • awa tak pernah buat silap kat saya
  • sikit pun tak ada awak
maafkan saya awak.....saya pohon..tolong maafkn saya...
p/s::maafkan saya kerana saya sayangkan awak...

bahagiakan kalau selalu camnie..huhu
<3 i LoVe u Sayang <3

No comments:

Post a Comment